20 Ocak 2013 Pazar

Lego'ya basmak can yakar.


Eskişehir'de en sevilen güneşli, berrak ve soğuk hava; tam istediğim gibi!
Ağabeyimle harika bir güne uyandık, kahvaltı yaparken hatıralardan konuşmaya daldık.

Lego bizim jenerasyonumun vazgeçilmeziydi, o küçük parçalarla oturma grubu ve bahçesi olan bir ev, bir robot  ya da dinozor yapabilmek marifetti. "Bizim zamanımız" demek istemiyorum; ama sanırım bunu diyecek yaşa geldim. Bizim zamanımızda hayal gücünü zorlardık. Şimdilerde bilgisayar oyunları, Play Station, uygulamalar, zaten hayal gücü eklenmiş hazır paket olarak sunuluyor çocukların önüne. Bu durum da markaların "merak uyandırma"sını ve algıyı yaratmasını zorlaştırıyor.

Yakın çevremde çocuk sahibi olan yok, çocukların legolara ilgisinin ne denli devam ettiğini bilemiyorum; çocukların ilgisini çekmese de benim ilgimi oldukça çekti Lego'nun Kanadalı BRAD ajans tarafından yaratılan ve hayal gücünü doğrudan harekete geçiren yeni afişleri:

LEGO: Frog

LEGO: Canary

LEGO: Mouse

LEGO: Goldfish

Tahmin ettiğiniz gibi; kare legolar sırasıyla kurbağa, kuş, fare ve balığı simgelemiş.
Kaynak



Cold and sunny weather is my favorite one; a perfect morning in Eskisehir
We talked about our childhood and memories during our breakfast with my brother.

Lego was one of our favorite toy with all small pieces; it was a glory to create a house with a garden, a dinosaur or robot with those square and rectangular pieces. We grew up with imagination, nowadays PC games, Play Station, applications limit the borders of imagination; since they are created with imagination as well. For this reason creating curiosity and perception is getting harder for brands 

None of my friends or relatives have child, I do not know if children are still interested in lego that much. I am  definitely interested in Lego's new print ads created by Canadian creatif agency BRAD.

As you can guess; the print ads are symbolizing frog, brid, mouse and redfish.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder